Turistička organizacija Srbije je u saradnji sa Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija započela letnju promotivnu kampanju pod sloganom „Izaberi svoju avanturu! #vidisrbiju“ kako bi turistima približili turističku ponudu Srbije i pozvali ih da odmor provedu na nekoj od domaćih destinacija. Turistička organizacija Srbije je ovogodišnju kampanju „Izaberi svoju avanturu, vidi Srbiju“ započela danas u Donjem Podunavlju i predstavila javnosti potez od Kladova do Srebrnog jezera kao moguću destinaciju za ovogodišnje letovanje.

Vršilac dužnosti direktora Turističke organizacije Srbije, Marija Labović, obišla je danas turističke lokalitete u opštini Veliko Gradište, u pratnji domaćina, predsednika opštine, Dragana Milića.

Veliko Gradište: kampanja "Izaberi svoju avanturu,vidi Srbiju" 35699Veliko Gradište: kampanja "Izaberi svoju avanturu,vidi Srbiju" 35699

Na Srebrnom jezeru, jednom od najznačajnijih turističkih destinacija ovog dela Srbije, Dragan Milić podsetio je na sve lokalitete koje u ovom kraju treba posetiti, od Ramske tvrđave,nedavno restaurirane, preko Ljubičeva i Viminacijuma do manastira Tumane.

„Na samom Srebrnom jezeru imamo novi akva park, marinu, dva turistička broda koji preko leta plove na relacijama između Srebrnog jezera, Rama i Golupca. Imamo sportske terene, već pet godina košarkaški kamp Miloša Teodosića, veslački centar, sportsku halu otvaramo ovih dana gde planiramo da otvorimo odbojkaški kamp jer je selektor naše reprezentacije Boba Kovač iz Velikog Gradišta, sa samog Srebrnog jezera. Tako da svi oni koji dođu mogu da nađu sebe“, istakao je Dragan Milić, predsednik opštine Veliko Gradište, ističući kvalitet hrane na ovim prostorima kao i jeftin smeštaj, pa se tako može priuštiti prenoćište sa doručkom za samo 1500 dinara!

Veliko Gradište: kampanja "Izaberi svoju avanturu,vidi Srbiju" 35699Veliko Gradište: kampanja "Izaberi svoju avanturu,vidi Srbiju" 35699

Milić kaže da su turistički vaučeri pun pogodak i da se sada povećava broj zainteresovanih domaćih turista, a smeštaj se ove godine iznajmljuje na duži period što ranijih godina nije bio slučaj. Do sada je u sezoni bilo 100 000 noćenja, dok se sada očekuje bar 50 % više.

„Turistička organizacija Srbije upravo preporučuje Srebrno jezero kao destinaciju za letnji odmor, jer je ove godine najsigurnije i najjeftinije odmarati u Srbiji. Mi ćemo kroz našu kampanju promovisati različite delove Srbije i posebno želimo da skrenemo pažnju na ovakve destinacije koje nisu dovoljno poznate našim turistima,“ rekla je ovom prilikom Marija Labović, v.d. direktora Turističke organizacije Srbije.

Današnja poseta predstavnika pomenute kampanje i mnogobrojnih medijskih ekipa nastavljena je obilaskom nedavno restaurirane Ramske tvrđave.

Veliko Gradište: kampanja "Izaberi svoju avanturu,vidi Srbiju" 35699Veliko Gradište: kampanja "Izaberi svoju avanturu,vidi Srbiju" 35699

Inače, ranije danas Donje Podunavlje, povodom kampanje „Izaberi svoju avanturu,vidi Srbiju“, posetio je Rasim Ljajić, potpredsednik Vlade i ministar trgovine,turizma i telekomunikacija. On je tom prilikom rekao da kampanja promocije domaćeg turizma nije nimalo slučajno krenula iz istočne Srbije, jer je ovo možda najlepši deo zemlje, ali i najmanje iskorišćen u turističkom smislu.

-Mi želimo da te potencijale stavimo u funkciju razvoja ne samo turizma, već i čitavog ovog regiona. Ovo je destinacija koja ima najveći potencijal za razvoj u perspektivi i jedna od prioritetnijih u zemlji. Zato ćemo i više investirati i više ulagati. – kazao je ministar Ljajić dodajući da je i projekat  EU  za kulturno nasleđe i turizam koji se realizuje sredstvima EU vrednosti oko 15 miliona evra, posvećen baš Donjem Podunavlju.

 

0 0 vote
Article Rating
Prijavljujem se
Obavesti me o
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments