Da je dobar plan razvoja i implementacija savremenih tehnologija pravi put ka uspehu, dokazuje požarevačka kompanija UNIVER SAVIĆ. Pravo rešenje u pravom trenutku jedini je pravac kojim se stiže do rezultata obostranog zadovoljstva.

Dejan Savić, direktor kompanije UNIVER SAVIĆ, zadovoljan je dosadašnjim uspesima ove uvek „mlade“ firme, jer neprestano iznenađuje svoje kupce:

Dejan Savić, direktor kompanije UNIVER SAVIĆ

„Moramo biti zadovoljni jer 14 godina poslujemo na ovom tržištu. Bilo je i dobrih i loših godina u ekonomskom smislu, teških i burnih vremena, raznih promena na globalnom i nacionalnom nivou. Mi smo uspeli da se snađemo u toj tržišnoj niši koja pokriva segment pločastog nameštaja. Kada se kaže pločasti nameštaj misli se na savremeni trend u proizvodnji nameštaja koji je zastupljen u 97% ukupne proizvodnje nameštaja. Nekada se nameštaj izrađivao isključivo od sirovog drveta koje se obrađivalo.

Međutim, savremene tehnologije i promene na tržištu, sve veće korišćenje recikliranih materijala zbog zaštite životne sredine, doprinelo je do masovne produkcije jefitinijih repromaterijala krajem 20. i početkom 21. veka. Srbija se tokom devedesetih godina na tom polju nije bitno razvijala. Čak su i neke naše firme, koje su u nekadašnjoj Jugoslaviji bile prepoznate kao poznati i kvalitetni distributeri nameštaja na tržištima Zapadne Evrope, nestajale. Tako se otvorio prostor za pojavu malih, porodičnih radionica i radnji. U tom kontekstu je i naša firma nastala. Moja porodica je pokušala da kroz start-up kredite i preko Fonda za razvoj razvije ovaj biznis. Pre svega smo se bavili isključivo prodajom repromaterijala za ovaj nameštaj, i, uslovno rečeno, kontrolom proizvoda. Daljim razvojem firme smo počeli da proizvodimo gotov proizvod i to nam je postao jedan od osnovnih pravaca za budući razvoj – potpuno opremanje enterijera i proizvodnja nameštaja.

Kada smo kupili i adaptirali objekat u ulici Đure Đakovića 23, 2016. godine, za svoj prvi salon nameštaja, tada smo „presekli“ da hoćemo da idemo dalje ka tom finalnom proizvodu, odnosno, sutradan, razvoju masovnije serijske, asortimanske proizvodnje. Ovo je bio, dakle, prvi korak – da dobijemo naš izlagački prostor. Sada, 2020. godine, mi imamo salon nameštaja slične veličine u centru Zrenjanina.“

Jedino kvalitetom može se danas pridobiti kupac

Posle četiri uspešne godine rada salona na beogradskom putu, prostor će biti proširen za dodatnih 600 m2, što će kupcima pružiti potpuniji uvid u povećan asortiman proizvoda firme „UNIVER SAVIĆ“ iz Požarevca.

Ono što je karateristično za UNIVER SAVIĆ jesu konstantne mesečne akcije koje su postale pravilo i praksa u ovoj kompaniji. U zavisnosti od perioda godine one se razlikuju i prilagođene su potrebama potrošača. Ono što je specifično ovog meseca je da je, pored redovne julske akcije, UNIVER SAVIĆ ZA 10. I 11. JUL OD 8h do 20h predvideo VELIKU ROĐENDANSKU AKCIJU kada žele da počaste svoje kupce i pohvale se salonom koji se sada prostire na čak 1600 m2 !

 

U toku su velika sniženja!

Do gotovog prozvoda o kome maštate u „UNIVER SAVIĆU“ možete doći vrlo lako! Gotovo uvek, dovoljno je da na parčetu papira nacrtate skicu onoga što želite i dobijete gotov proizvod. To je trend, savremene tehnologije su dostupne svima, marketing je vrlo živ. Vidite na Google-u neko rešenje za prostor u svom domu ili radnom prostoru i poželite ga. Izvor inspiracije je gotovo neograničen. Tim dizajnera ove kompanije može sve želje da pretvori u stvarnost. Sledi implementacija, obračun i proračun i gotov proizvod je tu.

„Ima interesovanja i sve će ga više biti obzirom da poslovni prostori nisu više unificirani kao nekad. Sada je svaki stan ili lokal drugačiji. Time se mi „hranimo“, tu nalazimo inspiraciju i proizvodimo nova rešenja“, kaže Savić.

Svaki kutak vašeg doma ili poslovnog prostora može biti jedinstven i potpuno iskoriščen
Za najmlađe kupce – najveća pažnja

O daljim planovima svoje kompanije, Dejan Savić kaže:

„Kako smo razvijali svoj asortiman gotovih proizvoda počeli smo da tražimo i kupce na domaćem tržištu , druge salone nameštaja koji se bave trgovinom, a na red su došlo i inostrani kupci. To je neka druga faza u razvoju čitavog biznisa. U perspektivi, ako uslovi na tržištu budu bili normalni pre svega u zdravstvenom smislu, jer mnoge stvari se sada dok ovo govorimo menjaju, taj zdravstveni aspekt utiče na celu ekonomiju pa i na naše poslovne planove. Da izuzmemo to, i da se nadamo i budemo optimisti da će se sve ovo brzo završiti, naravno da su nam ambicije da razvijamo svoju prodajnu mrežu u Srbiji otvarajući svoje salone i pronalazeći kupce među drugim salonima. Ono što je sigurno poseban aspekt cele priče jeste izvoz koji smo „napali“ u proteklom periodu. Dosta smo dogovora i predugovora napravili. Međutim, sve je to sada stalo, čekaju se neka bolja vremena da se ta epidemiološka kriza razreši, da se tržišta otvore i da počne normalna cirkulacija ljudi, robe i kapitala.“

 

Veliki izbor vodi ka zadovoljstvu kupca

Da li su cene gotovih proizvoda u UNIVER SAVIĆU promenjene obzirom na trenutnu situaciju na tržištu? Ne – cene ostaju na istom, pa čak i nižem nivou.

„Sigurno je da će se epidemiološka situacija odraziti na poslovanje. Navike kupaca se menjaju, ljudi imaju zadršku da prosto uđu u objekte, pokušavaju da virtuelnom trgovinom i kupovinom on-line reše neke svoje potrebe. Tu je nameštaj specifičan, postoji puno razloga zašto je fizičko prisustvo kupca neophodno. Ali, nova pravila ponašanja će inicirati i promene i u ovom tržišnom segmentu i verovatno će  ljudi biti primorani da se drugačije ponašaju kada žele da kupe nameštaj“, zaključuje Dejan Savić, direktor kompanije UNIVER SAVIĆ.

 

 

0 0 vote
Article Rating
Prijavljujem se
Obavesti me o
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments