Učenici osnovnih škola Braničevskog upravnog okruga dobili su svoje glasilo – časopis „Klik“, sa potpuno novom i drugačijomk koncepcijom od svih drugih časopisa koje su do sada učenici imali prilike da čitaju.

Časopis KLIK za učenike Braničevskog okruga 16394

Prvi broj časopisa izašao je u februaru, a drugi se očekuje ovih dana.
Glavna i odgovorna urednica Klik-a, Lela Likar, za Poportal kaže: – „Klik je namenjen osnovcima, ali i učiteljima, nastavnicima, roditeljima, lokalnim samoupravama.

Časopis KLIK za učenike Braničevskog okruga 16394

Naime, sadržaj novina sačinjavaju radovi i tekstovi koje pišu upravo učenici i njihovi nastavnici, promovišu se uspesi škola i pojedinaca, kao i razne manifestacije i događaji koji se neprekidno odvijaju u obrazovnim ustanovama.

Časopis KLIK za učenike Braničevskog okruga 16394

Do ideje smo došli tako što smo primetili da je javnost veoma malo upoznata sa aktivnostima u školama, a što je velika šteta, jer se u klupama širom Braničevskog okruga, bez obzira da li se radi o gradskim ili onim najmanjim seoskim školama, kriju veliki talenti, koji će jednoga dana postati veliki umetnici, matematičari, naučnici…“

Časopis KLIK za učenike Braničevskog okruga 16394

Časopis je predstavljen na ovogodišnjem beogradskom Sajmu turizma, gde su sa njegovim sadržajem i ciljevima upoznati predstavnici svih lokalnih samouprava, te je dobio podršku od načelnika Braničevskog upravnog okruga, Aleksandra Đokića, gradonačelnika Požarevca, Baneta Spasovića, predsednika opštine Veliko Gradište, predsednika opštine Malo Crniće, Petrovac na Mlavi i drugih.

Časopis KLIK za učenike Braničevskog okruga 16394

Radovi učenika koji budu objavljeni u časopisu Klik, automatski učestvuju u nagradnom konkrusu. Takođe, i drugi učenici mogu slati svoje radove, likovne i litararne na e-maila adresu: entercks@gmail.com. Na kraju školske godine žiri će doneti odluku ko su pobednici.

Izdavač KLIK-a je Centar kreativnog stvaralaštva ENTER Požarevac.

0 0 vote
Article Rating
Prijavljujem se
Obavesti me o
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments