Coca-Cola HBC AG započela je proces akvizicije konditorske kompanije Bambi od fonda Mid Europa Partners, u vrednosti od 260 miliona evra. 


Konačni sporazum će biti definisan kroz završna usaglašavanja, a očekuje se da će proces preuzimanja biti okončan u drugom kvartalu 2019. godine. 
Zoran Bogdanović, glavni i odgovorni direktor kompanije Coca-Cola HBC AG, rekao je da ova akvizicija predstavlja izvrsnu priliku za stvaranje dodatne vrednosti za tu kompaniju, kupce i akcionare.

„U naš postojeći portfolio vodećih brendova napitaka dodaćemo potrošačima dobro poznate, komplementare brendove, kao i inovativne veštine i znanja. Ovo će dodatno ojačati našu relevantnost na tržištu i odnos sa kupcima i dati nam mogućnost da povećamo svoje prisustvo u ključnim prilikama za konzumaciju, kao što su početak dana, konzumacija u pokretu i užina i osveženje kod kuće“, naveo je.

Ova akvizicija će portfoliju Coca-Cole u Srbiji, koje je ujedno i jedno od najbrže rastućih tržišta kompanije Coca-Cola HBC globalno, dodati vodeće domaće tržišne brendove u veoma značajnoj i pre svega komplementarnoj kategoriji.

 
Svetoslav Atanasov, generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora, izjavio je ovim povodom:
„Nakon obeležavanja pola veka od početka proizvodnje Coca-Cole u Srbiji, nakon kontinuiranog rasta i osvajanja prestižnog Endru David kupa tri godine zaredom za najuspešniju poslovnu operaciju unutar Coca-Cola HBC grupe, sigurni smo da je naš tim spreman da podrži ovu važnu odluku kompanije da zakorači u kategoriju grickalica i konditorskih proizvoda. Ova akvizicija je potvrda da je Srbija vrlo atraktivno odredište za strane investicije, ali i dokaz odlučnosti naše kompanije, Coca-Cola HBC Srbija, da ostanemo integralni deo lokalne zajednice u kojoj poslujemo i nastavimo da razvijamo svoje poslovanje u ovoj zemlji. Siguran sam da će naši globalni brendovi, znanje stečeno na brojnim tržištima, kao i posvećenost lokalnoj zajednici, udruženi sa Bambijevim vodećim brendovima na tržištu konditorskih proizvoda, biti prava dobitna kombinacija! Dodatno, sa velikom radošću želimo dobrodošlicu svim novim kolegama iz Bambija u našu Coca-Cola HBC porodicu“.

U kompaniji Coca-Cola veruju da ova akvizicija nudi mogućnost sinergije kroz zajedničke promocije i komplementarne inovacije. 
Značajna vrednost kompanije Bambi jeste i jaka distributivna mreža, uključujući rashladnu distribuciju u strateški važnim kanalima, kao što su tradicionalna maloprodaja i HoReCa. 


Coca-Cola HBC AG Coca-Cola HBC AG je vodeća punionica kompanije Coca-Cola sa prodajnim volumenom od preko 2 milijarde jedinica. Kompanija poseduje širok geografski otisak sa poslovnim operacijama u 28 zemalja u kojima osvežava oko 590 miliona ljudi. Coca-Cola HBC je rangirana kao jedna od kompanija lidera u industriji napitaka na Dau Džons indeksu održivosti (DJSI) u Evropi i svetu, a uključena je i u FTSE4Good Indeks.
U Srbiji, kompanija uspešno posluje od 1968, rastući od 30 zaposlenih i jedne proizvodne linije do 14 proizvodnih linija i preko 1000 zaposlenih. Coca-Cola HBC Srbija je prisutna na ovom tržištu ne samo kroz poslovne aktivnosti već i kroz različite investicije, kao i pozitivan uticaj na lokalnu ekonomiju i društvenu zajednicu. Do danas, kompanija Coca-Cola HBC Srbija  je kroz dugoročne programe i CSR aktivnosti investirala u lokalnu zajednicu preko 3 miliona EUR.


Bambi, osnovan 1967, je lokani vodeći proizvođač konditorskih proizvoda iz Požarevca. Brendovi ove kompanije su Bambi, Plazma, Wellness, Zlatni Pek i Josh. Kompanijin vodeći brend biskvita, Plazma, poseduje 29% tržišnog udela u pomenutoj kategoriji i najprepoznatljiviji je brend u Srbiji.

Autor: Nova Ekonomija

0 0 vote
Article Rating
Prijavljujem se
Obavesti me o
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments