Nakon završetka vanrednog stanja, Nacionalna služba za zapošljavanje prilagodila je svoj rad novonastalim okolnostima, kako bi na što efikasniji način izašla u susret korisnicima usluga.

Lica koja traže zaposlenje, od ponedeljka 11.maja 2020. godine, mogu elektronskim putem da:

– Izvrše prvu prijavu na evidenciju;
– Podnesu zahtev za ostvarivanje prava na novčanu naknadu za slučaj nezaposlenosti;
– Podnesu zahtev za izdavanje uverenja iz evidencije o nezaposlenosti;
– Završe obuku „Put do uspešnog preduzetnika“.

Nacionalna služba za zapošljavanje: način rada po završetku vanrednog stanja 35273

Poslodavci imaju mogućnost da elektronskim putem:

– Dostave prijave potrebe za zapošljavanjem;
– Podnesu zahteve za učešće u programima aktivne politike zapošljavanja;
– Podnesu zahtev za izdavanje mišljenja na Program rešavanja viška zaposlenih;
– Podnesu zahtev za izdavanje dozvole za rad stranca.

Svi tražioci zaposlenja kojima je zakazano redovno javljanje u zakonski predviđenim rokovima biće obavešteni od strane zaposlenih u nadležnim filijalama NSZ o narednom zakazanom terminu za javljanje, elektronskim putem ili putem telefona.

Neposredan prijem klijenata, obavljaće se isključivo u situacijama kada ne postoji mogućnost podnošenja zahteva elektronskim putem i u oblastima rada gde je neposredna komunikacija neophodna, i to uz obaveznu primenu i poštovanje svih propisanih epidemioloških mera.

Informacije o radu Nacionalne službe za zapošljavanje dostupne su na sajtu nsz.gov.rs .

0 0 vote
Article Rating
Prijavljujem se
Obavesti me o
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments