Uprava za trezor od danas uvodi novu uslugu, sistem za upravljnje redovima čekanja posredstvom redomata i QR kod čitača, koji će smanjiti gužve na šalterima, saopštilo je Ministarstvo finansija.

Uvođenjem novog sistema postiže se visokotehnološka organizacija poslovanja, koja smanjuje gužvu i za klijente i za službenike.

Skeniranjem QR koda koji se nalazi na ulazu u filijalu, korisnik u pretraživaču svog mobilnog telefona dobija meni sa uslugama koje su mu na raspolaganju.

Odabirom određene usluge, klijent dobija informaciju o svom rednom broju, broju ljudi koji čekaju ispred njega, na kojim šalterima će biti uslužen, a takođe dobija i obaveštenje kada je njegov broj na redu.

Uprava za trezor je prva uvela sistem za onlajn praćenje redova uz pomoć QR kod čitača, što građanima omogućava da sami odaberu da li će svoj red sačekati u sali ili će za to vreme obavljati neke druge obaveze van sale.

Ovakav sistem omogućava i kontrolisan broj prisutnih ljudi u šalter salama, čime se poštuju preporuke Kriznog štaba o dozvoljenom broju ljudi u zatvorenim prostorijama i poštovanju fizičke distance usled pandemije koronavirusa.

Uprava za trezor, kao i do sada, nastavlja sa implementacijom inovativnih rešenja u svom radu, sa ciljem poboljšanja i unapređenja kvaliteta usluga koje pruža, navedeno je u saopštenju.

0 0 vote
Article Rating
Prijavljujem se
Obavesti me o
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments