Republički fond za zdravstveno osiguranje (RFZO) otvorio je danas Nacionalni kol centar, gde će osiguranici telefonskim pozivom moći da dobiju sve neophodne informacije o svojim pravima iz zdravstvenog osiguranja.

Osiguranici infomacije o zdravstvenim karticama, listama čekanja, lečenju u inostranstvu, informacije o zdravstvenom osiguranju, putnom osiguranju, mogu dobiti potivom na brojeve telefona 0700 333 443, 011 735 0 900 i 011 2053 683.

Direktorka RFZO Sanja Radojević Škodrić kaže da će osiguarnici sve informacije vezane za zdravstveno osiguranje ubuduće dobijati samo preko Nacionalnog kol centra, gde će im na raspolaganju biti 40 operatera.

„Odgovor će dobijati istog momenta, a ukoliko se desi da operater nije u mogućnosti da odgovori osiguraniku na postavljeno pitanje odgovor će dobiti u roku od 24 sata mejlom ili telefonski“, rekla je Škodrić novinarima.

U protklih mesec dana radila je info linija za lečenje osiguranika u inostranstvu i dnevno su u proseku imali 80 poziva.

Direktor IT sektora RFZO Marko Jovanović kaže da vreme trajanja poziva nije ograničeno, jer su kompleksna pitanja osiguranika, te im se mora dozvoliti da iznesu ceo slučaj. On kaže da su operateri koji trenutno rade u kol centru podeljeni po sektorima, jer RFZO pruža širok broj usluga.

Poziv na broj 0700 333 443 tarifira se po ceni lokalnog poziva fiksne telefonije, a to znači da ukoliko osiguranik zove iz Niša ili Užica tarifira mu se kao da zove svog komšiju.

Poziv na broj 011 735 0900 namenjen je pozivima iz mobilnih mreža i pozivima iz inostranstva i cene su kao kada zovete mobilni telefon. Sve inforlmacije za lečenje u inostranstvu mogu se dobiti na broj telefona 011 2053 683.

0 0 vote
Article Rating
Prijavljujem se
Obavesti me o
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments