Foto: Stefan Stojanović

Građani Srbije više vole letnji od zimskog odmora, radije će razgovarati telefonom nego slati poruke prijateljima, Novu godinu i Božić pre će provesti kod kuće sa porodicom nego na putovanju i češće koriste ćirilično od latiničnog pisma – rezultati su juče objavljenog istraživanja „Počni da stavljaš ono do čega ti je stalo na prvo mesto“, koje je kompanija Masterkard sprovela ovog meseca.

Studija je pokazala da je za 39 odsto građana Srbije iskrenost najveća vrlina, njih 18 procenata ističe da je to prijateljstvo, a slede nezavisnost (10 odsto), pouzdanost (devet odsto) i posvećenost (sedam odsto). Najveću strast, čini se očekivano, za Srbe predstavlja sport (24 odsto), putovanje se nalazi na drugom mestu sa neznatno manjim brojem glasova (23,3 odsto), a slede ih muzika (10,8 odsto) i kulinarstvo i gastronomija (10,1 odsto).

Jelena Ristić, direktorka Masterkarda za tržišta Srbije, Crne Gore i BiH, istakla je da je kompanija želela da sazna šta građanima Srbije nedostaje u svakodnevnom životu i sa kojim se izazovima suočavaju.

– Počevši od prvog decembra, građani će moći da šalju predloge putem Masterkard Srbija Fejsbuk i Instagram naloga, u kojima će opisati šta to treba poboljšati u njihovoj zajednici.

Autori pet najinspirativnijih priča biće nagrađeni sa po 3.000 evra na masterkard kartici – najavila je Ristić.

0 0 vote
Article Rating
Prijavljujem se
Obavesti me o
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments